|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری جلسه کمیته سلامت اداری، صیانت از حقوق مردم و مبارزه با رشوه در شرکت آب منطقه ای زنجان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ،جلسه سلامت اداری، صیانت از حقوق مردم و مبارزه با رشوه با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته در محل شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار شد.

مهندس علی طاهری ، دبیر کمیته ابتدا به قرائت دستور جلسه پرداخت.

وی عملکرد شرکت را در خصوص گزارش مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در ارتباط با برگزاری ملاقات چهره به چهره با مردم تشریح نمود.

طاهری با اشاره به مکاتبات دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت مدیریت منابع آب ایران ، احصاء گلوگاههای فساد و نقاط آسیب پذیر جدید را جزء دستور کار کلیه واحدهای شرکت عنوان کرد.

دبیر کمیته سلامت اداری به تفاهم نامه همکاری فی مابین سپاه انصارالمهدی استان و سازمان مدیریت برنامه ریزی تاکید نمود و خواستار اجرای بندهای مرتبط با فعالیت های شرکت گردید.

در ادامه مهندس حسین پور ، مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیر عامل و بازرس مواد 91و92 قانون مدیریت خدمات کشوری، نسبت به تشریح گزارش بازدید تیم منتخب بازرسی شرکت از واحد قرارداد ها پرداخت و اظهار داشت : طبق بررسی های صورت گرفته، فرآیند مناقصات و مزایدات برگزار شده در شرکت ، تکمیل چک لیست در مهلت انعقاد قراردادها و کنترل کلیه الزامات در زمان انعقاد قرارداد ها ،تدقیق صورت وضعیت ها و صورتحساب های صادر با قرارداد های منعقده و اطلاع رسانی به موقع معاملات و شفاف سازی اطلاعات قرارداد و معاملات، از رئوس فعالیت و نقاط مثبت این دفتر می باشد.

مهندس افشاری مدیر عامل و رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مبارزه با رشوه ، ضمن تقدیر از عملکرد دفتر قراردادها به دلیل شفاف سازی و نقاط مثبت عملکردی ،رعایت کلیه اصول انعقاد قراردادها برای واحدهای ذیربط و مرتبط با هر نوع قرارداد را ضروری دانست.

رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مبارزه با رشوه ، ضمن اشاره به سال جهش تولید ، افزایش سرعت و کیفیت در خدمت رسانی به مراجعین شرکت و بهره برداری از تمام ظرفیت پرسنل را در انجام امور محوله، از نقاط قوت همکاران این شرکت بیان نمود.

وی با تاکید بر انجام ملاقات مردمی تلفنی بصورت هفتگی در روزهای یکشنبه ، دریافت اطلاعات طبق توضیحات تلفنی را در حل مشکلات مراجعین، بسیار اثر بخش توصیف کرد.

کد خبر: 2013
  تاریخ خبر : 31 تیر 1399
 کارشناس روابط عمومی
 475
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 15
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 402
  • بازدید دیروز : 3,242
  • کل بازدید : 6,373,629
  • آخرین به روزرسانی : 27 فروردین 1403 13:47:56
  • شناسه IP شما : 18.118.145.114

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • ارتباط مستقیم دفتر بازرسی : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000