طبق بند 2 ماده 9
تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره 1127128 مورخ 28/12/1395، شهروندان حق دارند تا سیاستها، فرایندها، تصمیمات و اقدامات دستگاههای اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز نمایند. لذا به منظور جلب مشارکت شهروندان و بالابردن سطح رضایت مندی مشتریان موارد ذیل مورد تصویب هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای زنجان قرار گرفت؛
- شرکت آب منطقه ای زنجان در جهت خدمت رسانی بهتر و اطلاع از نظر شهروندان، حتی المقدور برخی از طرح ها و یا دستورالعمل های اداری مرتبط با حقوق افراد را پس از تأیید پیش نویس از طریق درگاه های الکترونیکی طی مدت دو هفته در اختیار عموم جهت اظهار نظر قرار داده و پس از دریافت انتقادات سازنده نسبت به اصلاح و ابلاغ آن اقدام خواهد نمود.
- شرکت آب منطقه ای زنجان به منظورشفاف سازی و مشارکت همه ذینفعان در سیاست گذاری، تصمیم گیری و اجرای طرح ها، با بهرگیری از ظرفیت مشاوره ای نخبگان، متخصصان و مدیران و سازمانهای مردم نهاد، توسعه بستر های مشارکت الکترونیکی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.
در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی، شرکت آب منطقه ای زنجان برخود لازم می داند نظرها، پیشنهادها و انتقادها آحاد مردم به ویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران از طرق زیر دریافت نماید.