1 | 1- نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
2 | 2- نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
3 | 3- انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
4 | 4- نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
5 | 5- امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
6 | 6- به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
7 | 7- راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
8 | 8- دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
9 | 9- تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
10 | 10- تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
11 | 11- میزان مراجعه به قسمت ها و بخش هایمختلف برای دریافت خدمت |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
12 | 12- نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
13 | 13- دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
14 | 14- ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری(نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
15 | 15- احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
16 | 16- احساس رضایت از خدمت دریافت شده |
خیلی کم (1) کم (0) متوسط (0) زیاد (0) خیلی زیاد (0) |
|
17 | ضمناً نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را به سامانه پیام کوتاه 3000819190 ارسال فرمائید. |