به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی این شرکت که با حضورکلیه اعضاء در سالن شهید شهریاری برگزار شد، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان بر لزوم شفافسازی امور در حوزههای مختلف، رسیدگی دقیق به مسائل و پاسخگویی بهموقع و دلسوزانه به امور اربابرجوع تأکید کرد و افزود: رعایت و اجرای قانون ارتقاء سلامت اداری در شرکت با انجام بازرسیها و پیگیریهای مستمر در راستای اجرای این قانون در تمامی واحدها و معاونتهای شرکت اجرا میشود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، اولین جلسه شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان در راستای هم اندیشی و برنامه ریزی نحوه برگزاری شانزدهمین جشنواره قرآنی و نماز وزارت نیرو،ایام روز عرفه، مراسم و برنامه های ایام ماه محرم با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی،در سالن جلسات نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه برگزارشد.
مدیر امور منابع آب شهرستان طارم خبر داد: با توجه به شرایط خشکسالی و کاهش بارندگی ها در سال جاری و در راستای بهره مندی کلیه کشاورزان شهرستان طارم از آب رهاسازی شده سد آیدوغموش این امور نسبت به جمع آوری و توقیف ادوات و تجهیزات غیرمجاز برداشت آب از رودخانه قزل اوزن اقدام نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان جلسه ای با حضور"مصطفی طاهری"نماینده مردم شهرستانهای زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی،"جواد تاراسی"رئیس سازمان جهادکشاورزی استان،"اسماعیل افشاری" مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان به دعوت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان، با موضوع بررسی مشکلات کشاورزی شهرستان طارم و محوریت رودخانه قزل اوزن، برگزارگردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ، اسماعیل افشاری مدیرعامل و علی عباسی مدیر مطالعات شرکت آب منطقه ای و علیرضا حاجی میری مدیر امورمنابع آب شهرستان زنجان با موضوع بررسی مشکلات تامین آب ارمغانخانه در محل بخشداری قره پشتلو برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، جلسه مشترک گروه جهادی و محرومیت زدایی صنعت آب و برق استان با حضور "سعید صنعتی " معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای زنجان و مسئول گروه جهادی صنعت آب و برق استان و "علیرضا حاجی میری" مدیر امورمنابع آب شهرستان زنجان و همچنین فرمانده پایگاه شهید مهدی خلیفه این شرکت صبح امروز راس ساعت 6 و 50 دقیقه در محل دفتر معاونت برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای زنجان برگزارشد.
مدیر امور آب انگوران گفت: پاکسازی و لایروبی بخشی از رود خانه قزل اوزن در حال انجام می باشد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،در جلسه مانور سیل و تنظیم سناریو برای برگزاری مانور سیل منطقه ای که 6 و 7 مهرماه سالجاری با حضور استانهای معین "آذربایجانهای غربی و شرقی،اردبیل، گیلان و کردستان" برگزارخواهد شد،بر مکان یابی درست و عدم هدر رفت آب بدلیل خشکسالی اخیر تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، مدیرعامل این شرکت گفت:ورودی آب پشت سدهای استان از ۲۲۳ میلیون مترمکعب سال گذشته به ۷۶ میلیون مترمکعب رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، دومین جلسه کارگروه نظام نامه مدیریت جامع کیفیت منابع آب با حضور اعضای اصلی کارگروه؛"ثاقب عزیزخانی" مدیر دفتر رودخانه ها ، "بهزاد احمدی" مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای زنجان و نمایندگان سازمان محیط زیست ، شرکت آب و فاضلاب ،سازمان جهاد کشاورزی ، استانداری ، دانشگاه علوم پزشکی و مهمانان دعوت شده از شرکت سامان شیمی و مجتمع سرب و روی انگوران در محل شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار گردید.