|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

آغاز عملیات اجرایی سدهای مشمپا و مراش با حضور استاندار

بنا به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ،دکتر رئوفی نژاد استاندار زنجان در مراسم آغاز عملیات اجرایی سدهای مراش و مشمپا گفت:عزت ،سربلندی ،تلاش ،سازندگی و آبادانی ایران اسلامی را از اندیشه های بی نظیر امام خمینی (ره) اعلام کرد و اظهار داشت : دشمنان تلاش می کردند ...

بنا به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ،دکتر رئوفی نژاد استاندار زنجان در مراسم آغاز عملیات اجرایی سدهای مراش و مشمپا گفت:عزت ،سربلندی ،تلاش ،سازندگی و آبادانی ایران اسلامی را از اندیشه های بی نظیر امام خمینی (ره) اعلام کرد و اظهار داشت : دشمنان تلاش می کردند تا استقلال و پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند و اما این تلاشها به نتیجه نرسید.دکتر رئوفی نژاد افزود : پس از سالها انتظار مردم شریف روستای مراش از توابع شهرستان ماهنشان و همچنین مردم تلاشگر مشمپا از توابع شهرستان زنجان شاهد کلنگ زنی دو پروژه مهم سد سازی بودند.استاندار زنجان این طرحها را با اهمیت خواند و خاطر نشان ساخت : هر دو سد برای توسعه آبادانی صنعت ، رونق کشاورزی ،گردشگری و اشتغالزائی نقش بسزائی خواهند داشت . و امیدوار هستیم با همت مدیران ،مسئولین استان بویژه شخص وزیر محترم نیرو در خصوص افزایش اعتبار و سرعت بخشیدن به کار عنایات ویژه داشته باشند تا آینده شاهد بهره برداری در این پروژه ها باشیم . استاندار زنجان افزود: طبق هماهنگی بعمل آمده در سفر وزیر محترم نیرو به استان و بازدید از سد تالوار موافقت نمودند و قرار شد ، این پروژه در سوم خرداد کلنگ زنی شوند اما بعلت برنامه های متنوع فرصت نشد . بنده امروز از جانب آقای وزیر این پروژه ها را کلنگ زنی می کنم . و جا دارد از مدیریت و کارکنان شرکت آب منطقه ای زنجان ، مشاورین و پیمانکار تقدیر و تشکر نمایم . در ابتدای مراسم مهندس فهیمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان با ارائه گزارش اعلام داشتند:

بنده بسیار خوشنودم که شاهد شروع عملیات اجرائی بزرگترین پروژه آبی شهرستان هستم و خداوند بزرگ را شاکرم که به بنده این توفیق را داد تا به عنوان یک سرباز کوچک موجبات این حرکت بزرگ و این بناء تمدن را در این منطقه فراهم آورده باشم و همین جا از همه عزیزانی که قبل از من بانی و باعث این حرکت بزرگ بوده اند صمیمانه تشکر می کنم و یادشان را گرامی میدارم .وی در بخشی از سخنان خود افزودند:در جهت سیاستهای نظام مقدس اسلامی وزارت نیرو در نگرشی که به حوضه قزل اوزن داشته است یک نگاه کلی نگر و حوضه ای بین بوده و از نگاههای نقطه ای پرهیز شده در نتیجه مشاورین داخلی و خارجی در زمان مکفی در حوضه قزل اوزن مطالعات جامع انجام داده اند .ودر نتیجه این مطالعات با یک روش علمی و فنی ضمن حفظ اهداف تمدنهای ایجاد شده قبلی بهره برداری عادلانه و بهینه آب قزل اوزن برای ذینفعان حوضه با اجرائی شدن طرحهائی که از جمله آنها فعلا" دو طرح مشمپا و مراش نیز در استان زنجان میباشد عملی میگردد. وی افزود: این دو طرح در بودجه سالهای 87و88 با تصویب مجلس شورای اسلامی دارای اعتبارات اجرائی بوده که با انتخاب پیمانکاران اجرائی توفیق حاصل شد که با حضور ذینفعان عزیز و مردم شریف دو منطقه و کلنگ شروع عملیات اجرائی به زمین خورد . مهندس فهیمی بیان داشتند :مقام عالی وزارت نیرو در این چند ساله ی اخیر باعث شده اند که با نگرش حوضه ای به رودخانه قزل اوزن با انتخاب مشاورین داخلی و خارجی با مطالعات علمی و فنی کافی ضمن حفظ اهداف تمدن های ایجاد شده در حوضه ،با مد نظر قراردادن توسعه پایدار حوضه ضمن حفظ حیات رودخانه و رعایت مسائل اکولوژیکی آن این مائده الهی بصورت عادلانه و بهینه برای رونق استانهای ذینفع بکار گرفته شود. مهندس فهیمی اظهار داشت:اهداف این دو سد را ضمن پشتیبانی و تامین کمبود نیازهای آب شرب ،صنعت ،خدمات و کشاورزی بعنوان تکمیل زیر ساخت لازم برای توسعه و جذب سرمایه گزاریهای صنعتی و توریستی و معدنی شهرستانهای ماهنشان و زنجان عنوان کرده و اظهار امیدواری نمودند که این دو منطقه محروم با اجرائی کامل این طرحها به مناطق تولیدی ، برخوردارواستثنائی استان تبدیل شوند.وی در بخشی از سخنان خود از نگاه ویژه دولت و مقام عالی وزارت نیرو و ستاد به توسعه استان زنجان و رفع محرومیت آن با اولویت دادن به طرحهای تامین آب و شبکه های آبیاری و زهکشی قدردانی نمودند.

کد خبر: 114
  تاریخ خبر : 21 خرداد 1388
 1047
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 19
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 629
  • بازدید دیروز : 2,344
  • کل بازدید : 6,428,582
  • آخرین به روزرسانی : 12 اردیبهشت 1403 07:55:41
  • شناسه IP شما : 3.19.211.134

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • ارتباط مستقیم دفتر بازرسی : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000