|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

گزارش رسیدگی به شکایات شرکت دربین شرکتهای تابعه وزارت نیروبرترشناخته شد

ه گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان دردومین همایش نظارت پیشگیرانه وپاسخگویی عا لمانه بارویکردتبین قانون ارتقای سلامت اداری که درمحل سالن همایش وزارت نیرو برگزارگردید دراین همایش گزارش دفتر بازرسی ...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان دردومین همایش  نظارت پیشگیرانه وپاسخگویی عا لمانه بارویکردتبین قانون ارتقای سلامت اداری که درمحل سالن همایش وزارت نیرو برگزارگردید دراین همایش گزارش دفتر بازرسی شرکت   آب منطقه ای زنجان بعنوان گزارش برترانتخاب گردید.آقای حسین پور کارشناس بازرسی و رسیدگی به شکایات گفت : مهمترین اهداف این گزارش پاسخگویی عالمانه و تبیین قانون ارتقای سلامت اداری است.وی شفاف سازی ، اعتمادسازی و افزایش پاسخگویی به موقع برای مخاطبین ازموثرترین خدمات ارایه شده به مشترکین است افزود: این دفتر با همکاری مجموعه کارکنان توانست بهترین عملکرد در زمینه ارایه گزارش در بین کلیه شرکتهای تابعه وزارت نیرو بعنوان گزارش منتخب شناخته شود و این موفقیت حاصل تلاش ارزشمند کارکنان شرکت آب منطقه ای زنجان است .
 
                                                                                                                                                                                               

 روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان

کد خبر: 242
  تاریخ خبر : 28 خرداد 1391
 1145
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 7
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 1,958
  • بازدید دیروز : 4,545
  • کل بازدید : 6,450,137
  • آخرین به روزرسانی : 18 اردیبهشت 1403 08:16:55
  • شناسه IP شما : 18.191.147.190

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • ارتباط مستقیم دفتر بازرسی : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000