|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بیانیه توافق سطح خدمات در تارنما

قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای زنجان را به اطلاع میرساند:

مقدمه :

  • تارنمای شرکت آب منطقه ای زنجان  مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و نظرات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی از طریق منوی "تماس با ما " میباشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف شرکت تماس برقرار نمایید و از طریق فرم نظرات و پیشنهادات درخواست،نظر و پیشنهاد خود را ثبت نمایید.
  • به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
  • تارنمای شرکت آب منطقه ای زنجان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

در این صفحه زمانهایی که پورتال از دسترس خارج خواهد شد اطلاع رسانی می گردد.

  • اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.

هدف :

  • هدف از این توافقنامه این است که خدمت با کیفیت هرچه بهتر از طرف شرکت سهامی آب منطقه ای زنجان  به  خدمت گیرندگان  ارائه شده و مورد توافق و رضایت آنها قرار گیرد.
  • این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص خدمات ، روش­های نظارت و مسئولیت­های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می­کند.

 

مسئولیت­ :

  • حوزه ستادی آب منطقه ای زنجان موافقت می­کند که خدمت را به ترتیب زیر ارائه نماید:

اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های آب منطقه ای زنجان (پورتال، سامانه ارسال پیامک، سروش و واتس آپ)

  • آب منطقه ای زنجان دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست­های صدور پروانه‌های صنعت آب برای عموم مردم است که مستندات آن به شرح ذیل می­باشد:  
  • قانون توزیع عادلانه آب
  • قانون تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه
  • دستور العمل اجرایی قانون تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه
  • آیین نامه اجرایی فصل دوم قانون توزیع عادلانه ی آب

 

تعهدات متقابل خدمت­ گیرنده و دستگاه اجرایی :

  • خدمت گیرنده موظف است اطلاعات خواسته شده را به درستی و به صورت صحیح ارائه نماید.
  • در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل اطلاع رسانی خواهد نمود.

 

هزینه­ ها و پرداخت­ها:

  • هزینه‌های دریافت خدمات از طریق سامانه بروز رسانی ، محاسبه و صادر می شود و در شناسنامه خدمت/ بخش هزینه ها اطلاع رسانی گردیده است .

 

دوره عملکرد:

  • این خدمات همیشه و به صورت برخط در اختیار خدمت‌گیرنده بوده و اگر به دلایل فنی نیاز به قطع خدمت وجود داشته باشد بر روی صفحه اصلی خدمت تاریخ و ساعت آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

خاتمه توافقنامه :

  • در صورتیکه آّب منطقه ای زنجان  تشخیص دهد ارائه این خدمت باید براساس قوانین و بخشنامه‌های جدید متوقف گردد این موضوع از طریق رسانه‌های رسمی این شرکت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 تاریخ ثبت : 30 خرداد 1396
  آخرین به روزرسانی : 19 اردیبهشت 1401
 مدیر سایت
 4262
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 177
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 6,496
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 9,202,107
  • آخرین به روزرسانی : 20 آذر 1403 13:32:39
  • شناسه IP شما : 18.97.9.174

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • ارتباط مستقیم دفتر بازرسی : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000