سرپرست دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مدیریت منابع آب ایران : استراتژی ما نظارت عالمانه و پیشگیرانه
نظارت عالمانه و پیشگیرانه، استراتژی دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مدیریت آب ایران است.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان دوالفقار یزدان مهر سرپرست دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مدیریت منابع آب ایران در نشست با مدیر عامل و معاونان شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: استراتژی ما در دفتر بازرسی، نظارت عالمانه و پیشگیرانه است. وی هدف از این نشست را بر قراری یک تعامل موثر و پر تحرک در راستای رسیدن به ساز و کار مناسبی جهت رفع موانع و خدمت رسانی عنوان کرد.یزدان مهر با تشریح برنامه های دفتر بازرسی تصریح کرد: مدیران صنعت آب این اعتماد به نفس را دارند که عملکرد خود را در معرض قضاوت افکار عمومی قرار دهند و شفاف سازی و ارتباط صمیمانه با مشترکان و شهروندان می تواند نقطه قوت مدیران ما محسوب شود.گفتنی است در نشست مدیر عامل و معاونان شرکت آب منطقه ای زنجان با سرپرست دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مدیریت منابع آب ایران،درابتدای این نشست، مهندس فهیمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان به ارائه گزارشی از روند فعالیت های این شرکت پرداخت. ذوالفقار یزدان مهر ضمن بازدید از سد گلابر و بررسی پرونده تملک اراضی آن،به همراه کارشناسان دفتربازرسی در طی یک روزکاری جلسات فنی و تخصصی با معاونت های حفاظت و بهره برداری ، طرح و توسعه، مالی و پشتیبا نی و حراست این شرکت داشتند.