به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،"محمودسرمستی" با حضور دراستودیو خبر شبانگاهی شبکه اشراق زنجان، به سؤالات مجری این بخش خبری پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ،چهل و دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی استان به ریاست "فتح اله حقیقی” استاندار زنجان و اعضای این شورا بصورت ویدئو کنفرانس و با دستور جلسه ارائه گزارش شرکت آب منطقه ای استان در خصوص وضعیت منابع آبی و اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی و طرح موضوع پیشنهادات مصوب شده در جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با بحران کم آبی امروز 18 خردادماه در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ،مهندس اسماعیل افشاری ،مدیرعامل این شرکت در حاشیه چهل و دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان زنجان و در راستای اجرای برنامه های سازگاری با کم آبی، حجم آب پیش بینی شده برای صرفه جویی را در استان بطور سالانه 23 میلیون مترمکعب عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد که طی 5 سال آتی این میزان صرفه جویی محقق گردد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان"رضا اردکانیان" وزیرنیرو در نامه ای به مدیرکل دفترروابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو از برگزاری و تدوین کتاب"جشنواره ملی عکس آب" تقدیرکرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،اولین جلسه کمیته ورزش شرکت با حضور معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی (رئیس جلسه)، دبیر و اعضای کمیته در سالن شهید مهدی خلیفه این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، با توجه به ممیزی صورت گرفته از واحدها و ادارات مختلف این شرکت ، انطباق پیادهسازی سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد 50001:2011ISO از سوی ممیزینشرکت G-CERTIتأیید و این شرکت موفق به کسب گواهینامه بینالمللی مدیریت انرژی شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای زنجان بر لزوم ترویج فرهنگ رعایت الگوی مصرف در جامعه با توجه به شرایط کمآبی تاکید کرد و گفت: طرح دانشآموزی «داناب» و سایر طرحهای ترویج و آگاهی بخشی با هدف مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدررفت آن در زنجان اجرایی میشود.
سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد 1342 با حضور مدیران عامل و کارکنان صنعت آب و برق استان زنجان و سخنرانی آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در محل شرکت برق منطقه ای استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مکان روباز برگزارشد.
اولین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان ماهنشان به ریاست"جلیل جزءنقی" فرماندار این شهرستان و با حضور "محمود سرمستی" مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای زنجان و مدیران امور منابع آب ماهنشان و انگوران برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، نمایشگاه جانبی عکس آب با موضوع مدیریت پیک مصرف در بخش کشاورزی با محوریت «صرفه جویی در مصرف آب» با حضور مدیران عامل شرکتهای صنعت آب و برق استان و جمعی از اصحاب رسانه در محل برگزاری نشست خبری مدیران شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان زنجان برگزار شد.