مدیر امورمنابع آب طارم گفت: کارشناسان این امور در حین پایش رودخانههای شهرستان طارم به یک دستگاه بیل مکانیکی که بدون مجوز در حال فعالیت در شاخههای فرعی رودخانه قزل اوزن در بخش مرکزی شهرستان طارم ، برخورد کردند که بلافاصله با اخذ دستور قضایی و با هماهنگی نیروی انتظامی با پلمپ بیل مکانیکی از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خدابنده در سال 1400 به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، در ادامه برخورد با تخلفات در حوزه منابع آب و طی گزارشات واصله در ایام تعطیلات نوروزی مبنی بر وجود یکدستگاه حفاری برقی غیرمجاز در حومه شهر زنجان،
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، سید علی موسوی مدیر امورمنابع آب شهرستان ماهنشان از شروع لایروبی مسیل بزرگ قارقاچای ماهنشان (روستای قره گل) با همکاری اداره راهداری این شهرستان و نظارت و کارشناسی این امور از نیمه دوم اسفندماه سال 99 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری امام جمعه شهرستان ماهنشان از امور منابع آب این شهرستان بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، فرماندار و بخشدار این شهرستان، جهت بررسی مشکلات حوزه منابع آب، از محل روستای پری و سد خندقلو بازدید به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، "مجتبی کریمی" مدیر امورمنابع آب شهرستان طارم گفت:در راستای تفاهم نامه فی مابین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت نیرو اسناد مالکیت 420 هکتار از اراضی واقع در بستر رودخانه ها و مسیل های شهرستان طارم اخذ گردید.
مدیرعامل شرکت آبمنطقهای زنجان گفت: امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته کسری حدود ۱۸ میلیون مترمکعبی آب در پشت سدهای زنجان وجود دارد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،اسماعیل افشاری ظهر امروز (۳ فروردین ماه) در جلسه ستاد مدیریت بحران استان ، با اشاره به وضعیت سدهای استان، اظهار کرد: در حال حاضر حجم آب موجود در مخازن سدهای در دست بهرهبرداری استان بیش از ۲۶۹ میلیون مترمکعب است ، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته حجم آب موجود در پشت مخازن، حدود 280 میلیون مترمکعب بود.
اسماعیل افشاری،مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در گفتگوی ویدئو کنفرانسی با مجری خبر شبکه اشراق زنجان که بمناسبت گرامیداشت روزجهانی آب و اهمیت ارزش آب صورت گرفت،رسالت همه مردم را مصرف بهینه آب دانست.
بمناسبت دوم فروردین ماه روز جهانی آب ، اسماعیل افشاری،مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در استودیو خبر شبانگاهی شبکه اشراق حضور یافت و برنامه های شرکت متبوع خود را در راستای تحقق شعار سال که ارزش آب می باشد،تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک سال نو و نوروز باستانی ۱۴۰۰،دوم فروردین هرسال را که مصادف با ۲۲ مارس می باشد و به روز جهانی آب تعلق دارد یادآور شد و اظهار کرد:ما ایرانیان طبق مبانی آئینی و اعتقادی خود به ارزش آب اهمیت ویژه ای قائل هستیم و همه جهانیان را به آن توصیه میکنیم.