|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مراسم جشن دهه کرامت با حضور مدیران عامل و کارکنان صنعت آب و برق استان زنجان برگزار شد.

مراسم جشن دهه کرامت با حضور مدیران عامل و کارکنان صنعت آب و برق استان زنجان برگزار شد.

مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) و خواهر گرامی آن امام همام، بانوی بهشتی، حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور حجت الاسلام والمسلمین یزدان پرست مشاور فرهنگی و دینی وزیرنیرو ، مدیران عامل و کارکنان صنعت آب و برق استان زنجان به میزبانی شرکت برق منطقه ای زنجان،در سالن شماره 2 این شرکت برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،این مراسم با آن حضرت بانوی یبدز

تلاوتی چند از آیات کلام ا... مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز و سپس مهندس بهمن اله مرادی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان که ریاست دوره ای شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق استان را نیز بعهده دارد به ایراد گزارشی چند از فعالیت های صنعت برق استان پرداخت و اظهارداشت:خدا را شاکریم که این شرکت توانسته درسطح کشور جزء برترینهای صنعت برق قرار بگیرد و همه همکاران بنده در تلاشیم این اعتبار و هم افزایی را ادامه دهیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علی یزدان پرست مشاور امور فرهنگی و دینی وزیر نیرو با تبریک دهه کرامت و قدردانی از مدیران و کارکنان صنعت آب و برق استان زنجان برای برگزاری چنین مراسم جشنی اظهارکرد:در مقام حضرت فاطمه معصومه (س) همین بس که مرحوم آیت اله مرعشی نجفی می خواست قبر حضرت فاطمه زهرا(س) رو کشف نماید که به ایشان توصیه گردید که اگر می خواهی مقام مادر حسنین را درک کنید به زیارت حضرت معصومه(س) که نمود بارز آن بانوی دوعالم است به ایران بیایید.وی افزود:جایگاه حضرت معصومه یک مقام بالایی است که الحمدالله زنان زنجانی این بانوی بهشتی را الگوی خود قرار داده اند و جای شکر دارد.

حجت الاسلام یزدانپرست ادامه داد:اگر ایرانیها مفتخر به پرچمداری مکتب تشیع شده اند امام رضا(ع) بانی آن بود ه اند و مقام علمی آن حضرت نیز فرصت مغتنمی برای ایرانیان بود تا از وجود ایشان در تمام سطوح علمی استفاده نمایند و این موضوع موجب حسادت مامون شد تا اینکه علی بن موس الرضا(ع) را وارد مناظره با اکثر رهبران یهود و نصرانی و غیره نمود و از این مهم یک هدف عمده داشت و آنهم پایین آوردن شان و منزلت ایشان بود که نتوانست برآن فایق آید.

مشاور فرهنگی و امور دینی وزیرنیرو در بحث خانواده، عفاف و حجاب و امربه معروف نیز وارد شد و افزود: باید این موضوع را تکرار کنم که در همه عرصه های دینی و اجتماعی زنجانی ها بارزند چرا که این در چهره شهر هویداست اما حفظ این ارزشها از داشتن آنها بسیار سخت است و پیام الهی نیز درقرآن می فرماید ما برای شما همسرانی خلق کردیم و مرد و زن رااز یک جنس آفریدیم به این معناست که بلحاظ جسمانی همه از یک جنس هستند ولی بلحاظ روحانی و روانی بانوان جامعه روحیه ظریفی دارند و باید مراعات حال آنها را در نظر بگیریم و در کارهای روزمره نیز باید این موارد را مد نظر داشته باشیم.

وی در خصوص حدیثی از امام سجاد علیه السلام چنین بیان داشت:اگر کسی مسیر ایمان و تقوا را گم کند، حتی اگر سید قریشی باشد در جهنم فرو رود.

حجت الاسلام یزدان پرست به آیه ای دیگر از قرآن کریم اشاره کرد و افزود:ما بین شما مودت و رحمت را قرار دادیم.مودت یعنی قدرت جاذبه و کشش به سمت یگدیگر که در جوانی بین همسران بیشتر است و وقتی از رحمت ‌می گوییم زمانی است که انسان پیر شده و همسرو فرزندان باید همدیگر را رعایت کنند و با نگاه لطف و مهربانی با هم برخورد کنند.

وی در پایان مباحث خود به حسن خلق و فروتنی و تواضع از دیدگاه قرآن و احادیث اشاره نمود و افزود:علی (ع) در خصوص تواضع و فروتنی می فرمایند: مشی خود را در تواضع قرار دهید،یعنی درخت هرچقدر بارده باشد تواضع و افتادگی آن بیشتر است و برای همه مردم خیر و برکت دارد اما درختی که قدکشیده و به خود می بالد نه میوه ای برای خوردن دارد و نه سایه ای برای آرامش دادن به جامعه دارد.

در ادامه مراسم گروه هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) به همخوانی و مدیحه سرایی در خصوص اوصاف امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) پرداختندو درپایان سئوالاتی نیز از بیانات مشاورفرهنگی و دینی وزیر نیرو طرح و به جواب های صحیح جوائزی اهداء شد.

شایان ذکر است در این مراسم مدیران عامل سابق و کنونی شرکت توزیع و برق منطقه ای زنجان به پاس 30 سالگی این شرکت دور هم جمع شده بودند و از خانواده مدیران فقید این شرکت مرحومین مهندس پورنقی و مهندس قاضی زاده قدردانی بعمل آمد.

کد خبر: 1264
  تاریخ خبر : 3 مرداد 1397
  آخرین به‌روزرسانی : 3 مرداد 1397
 کارشناس روابط عمومی
 724
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 22
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 2,237
  • بازدید دیروز : 1,626
  • کل بازدید : 6,479,511
  • آخرین به روزرسانی : 29 اردیبهشت 1403 15:45:45
  • شناسه IP شما : 3.147.6.118

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • ارتباط مستقیم دفتر بازرسی : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000