|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در سالن پیامبر اعظم(ص)استانداری زنجان برگزارشد.

نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در سالن پیامبر اعظم(ص)استانداری زنجان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری زنجان با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی استان و شعبانی معاون امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ، سالاری مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری زنجان ضمن تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار به وظایف و تعامل این قشر جهت رسیدن به اهداف مشترک اشاره نمود و با عنایت به نزدیک شدن هفته دولت به عملکردهای روابط عمومی در قالب ساخت موشن گرافی،عکس و فیلم و دیگر موارد با توجه به 40 سالگی انقلاب تاکیدکرد.

وی افزود:سیاستهای سال پیش در برگزاری موفق ارائه عملکرد دستگاه های اجرائی از طریق و ظرفیت صدا و سیما با محتوای خوبی بود و نقش مطبوعات را هم در این زمینه ارزنده دانست که از آن جمله به دیدار با خانواده های شهدا و سخنرانی در نماز های جمعه و جماعات را از دیگر محاسن سیاست های سال قبل می توان بر شمرد.

سالاری تاکید کرد: امسال هم با استفاده از تجارب گذشته و نظرات کارشناسی همکاران، انتظار داریم یک گام بیشتر از سال پیش به جلو برداریم و با تولید محتوای بیشتر امید و نشاط و شادابی را به جامعه تزریق نماییم.

در ادامه این جلسه ، پیشنهاد تشکیل کمیته هفته دولت در هر دستگاه اجرایی، ارائه عملکرد دستگاه اجرائی بصورت نمایشگاه در خود دستگاه و پاسخگوئی به سوالات مراجعین در نمایشگاه ، استقرار اپلیکیشن موبایلی در کنار میز خدمت و انتقال به مراجعین با بلوتوث یا .... جهت آگاه سازی بیشتر آنها از وظایف دستگاه اجرایی،تدوین  نشریات الکترونیکی ،تهیه کلیپ عملکرد دستگاه و انتشار در شبکه های اجتماعی و ارائه اطلاعات به مرکز صدا و سیما جهت پخش مستند ده دقیقه ای در ایام هفته دولت از شبکه استانی در مورد عملکرد هر دستگاه اجرایی و غیره توسط حاضرین ارائه گردید.

سپس سلطانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان اظهار داشت سنوات گذشته شاهد عملکرد خوبی از ارائه دستاوردهای دستگاه های اجرایی بودیم و از کارهای کلیشه ای به دور بود ولی طبق پژوهش های علمی بعمل آمده توسط متخصصین ، وضعیت رضایتمندی مردم از دستگاه های دولتی پایین بوده است ودلیل این است که دستگاه ها نتوانستند به نحو شایسته وظایف خود را به مراجعین اطلاع رسانی نموده و اعتماد مراجعین را جلب نمایند لذا باید با تکنیک ها و محتوای مناسب جلب اعتماد نمایند.

در پایان شعبانی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، ضمن تبریک روز خبرنگار و یادبود سالروز شهادت شهید صارمی و خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و دولت دانست .وی گفت: احساس مسئولیت ایشان در عرصه قلم، موجب رفع مشکلات مردم می گردد لذا باید سعی کرد محاسن را خوب ارائه کرده و معایب را هم در قالب یک نقد خوب ارائه نمود و با هدف خدمتگذاری برای مردم و کشور عزیزمان. این هفته هم فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای مناسب دستگاههای اجرائی است.

شعبانی با یادآوری یاد شهیدان باهنر و رجایی که چهره ساده و مردمی داشتند،اظهار داشت: این ساده زیستی مسئولین بیشتر در جامعه موثر خواهد بود و باید جلوه های تجملاتی زندگی را پایین بیاورندو باید با اجتماع هم درد باشیم تا مردم هم با مسئولین همراه باشند. هدف خدمت به مردم و جلب رضایت آنهاست و سعه صدر، خویشتن داری و ملایمت در برخورد مسئولین ، رضایتمندی را در مراجعین بیشتر می نماید.

 وی در خصوص رسالت اصحاب رسانه نیز  گفت: ایشان با تولید محتوا و مساعدت از افکار بلند و صفای باطن و ظرفیت های صاحبنظران استفاده کرده و بصورت برنامه محور پیش رفته و ستیزه جویی و اعتراض ها را کنار گذاشته و بدون نظرات مغرضانه اذهان عمومی را به عملکرد واقعی دولت روشن کرده و در شرایطی که بعضی ها دنبال نشان دادن ناکار آمدی دولت هستند و بدون نقد منصفانه، انتقاد می کنند و با عدد و رقم و شاخص، ضعف یا قوت عملکرد دولت را تشریح نمایند وعلیرغم نارضایتی های پیش آمده سعی کنند انسجام بین آحاد مردم برقرار نموده و از NGO ها و بخش های خصوصی هم کمک گرفته ودر هفته دولت ، عملکرد درخشانی ارائه نمایند.

کد خبر: 1277
  تاریخ خبر : 17 مرداد 1397
 کارشناس روابط عمومی
 695
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 31
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 148
  • بازدید دیروز : 2,758
  • کل بازدید : 6,440,282
  • آخرین به روزرسانی : 16 اردیبهشت 1403 16:20:22
  • شناسه IP شما : 3.129.67.26

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • ارتباط مستقیم دفتر بازرسی : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000