|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسوال الله (ص) در مصلی نمازجمعه زنجان برگزارشد.

اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسوال الله (ص) در مصلی نمازجمعه زنجان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسول الله(ص) با حضور هزاران نفر از کارکنان بسیج پایگاههای مقاومت ادارات استان و دیگر اقشار مختلف در مصلی نمازجمعه زنجان برگزارشد.

حجت الاسلام علی خاتمی در اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسوال الله (ص) که در مصلی خاتم الانبیاء زنجان برگزار شد، افزود: این اجتماع نشان می دهد که سربازان ولایت در گوشه و کنار ایران، آماده اطاعت و فرمانبرداری از فرمان ولی امر مسلمین هستند.

وی با بیان اینکه انسان مبارز، انقلابی و جنگجو باید همواره بیدار و هوشیار باشد و از دشمن غافل نشود چراکه غفلت، دشمنان را جسور و گستاخ می کند، اظهار داشت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، 40 برابر قوی تر از روزهای گذشته هستیم و دشمنان انقلاب بدانند این مردم با همان صلابت روزهای نخست انقلاب در صحنه هستند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه مردم همیشه در صحنه ایران، عزت و سربلندی خود را چون جان، عزیز می دانند، گفت: امروز نمود قدرت و عزت جمهوری اسلامی، نقش تعیین کننده در منطقه دارد و ملت عراق، سوریه، لبنان، بحرین، یمن و افغانستان با روحیه ای برگرفته از انقلاب اسلامی، تمام نگاه و امیدشان به حضور رزمندگان و مردم ایران در صحنه است.

حجت الاسلام خاتمی تصریح کرد: ملت ایران در راه انقلاب، خون داده است و برای حفظ آن نیز تا آخرین قطره خون در صحنه خواهد ایستاد و از ترقه بازی های دشمنان نیز ترس به دل راه نمی دهند.

وی افزود: اصابت موشک های دوربرد سپاه به مقر تروریست های دخیل در حادثه اهواز، پیام روشن و دقیقی داشت و دشمنان به خوبی این پیام را دریافتند.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد (ص) 2 در مصلی خاتم الانبیاء زنجان، از ملت ایران به عنوان یک سرمایه عظیم یاد کرد و با بیان اینکه باید فضای کنونی را درک کرد افزود: باید قدر این ملت که در برابر سختی ها و مشکلات، اینچنین صبور و بردبار هستند را دانست و به عنوان یک خادم مشکلات آنان را حل و برطرف کرد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج برای حل مشکلات اقتصادی و رفع محرومیتها در خدمت دولت و مسئولان نظام، نهادها و سازمانها است اظهار داشت: دشمنان با توسل به تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی قصد دارند به اهداف پلید خود دست یابند که باید با وحدت و یکپارچگی هرچه بهتر و بیشتر، آنها را در عرصه جنگ اقتصادی نیز موشک باران کرد و این خواست ملت است.

سردار پورجمشیدیان با تاکید براینکه باید این مرحله حساس از دوران انقلاب اسلامی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت و پرچم عزت، غیرت و اقتدار را همچنان برافراشته نگه داشت، افزود: اگر مسئولان و گروه ها، خالصانه و صادقانه وارد صحنه شوند به یقین همانند دوران دفاع مقدس، خداوند سبحان امدادهای غیبی خود را شامل حال ایران و مردم این کشور خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ریشه حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در درون کشور است و از مسئولان انتظار می رود بیش از پیش به فکر رفع مشکلات مردم باشند، تصریح کرد: مردم و مسئولان در دوران دفاع مقدس به صورت خالصانه و صادقانه در کنار هم قرار گرفتند و به رغم کمبوها، توانستند با اتحاد و یکپارچگی خود در برابر بزرگترین دشمنان اسلام و انقلاب، پیروز شوند.

سردار پورجمشیدیان به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و با بیان اینکه سپاه و بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح ایران در دفع هرگونه تجاوز دشمنان، اشرار، ضد انقلاب و گروهک های تکفیری و داعش، مقتدر و توانمند عمل می کند، گفت: سپاه با شلیک چند موشک به مقر و قرارگاه تروریست ها، پاسخی سخت و قاطع به عوامل دخیل در این حادثه داد که این مایه نشاط ، امیدواری و افتخار ملت ایران شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه به نقش رزمندگان زنجان در دفاع از حرم اهل بیت پیامبر و محبان آن حضرت و آزادسازی شهرهای سوریه ازجمله شهر شیعه نشین نبل و الزهرا در شمال حلب سوریه، اشاره کرد و گفت: این 2 شهر شیعه نشین مدت چهار سال در محاصره سخت نیروهای تکفیری داعش قرار داشت که با رشادت و شهامت رزمندگان اسلام از دست آنان خارج شد که این باعث افتخار و سربلندی است.

سردار پورجمشیدیان افزود: داعش هرجا که پا گذاشت دست به جنایت و ویرانی زد و محبان اهل بیت را به رگبار گلوله بست و سر برید و زنان را نیز به اسارت و کنیزی گرفت اما مردان غیور و خداترس سینه سپر کردند و در برابر این جنایتکاران ایستادند و گفتند اگر قرار باشد عاشورایی تکرار شود نتیجه آن نابودی استکبار و دشمنان اسلام خواهد بود.

وی با بیان اینکه تفکر و فرهنگ بسیجی رزمندگان اسلام همچنان در صحنه های دفاع از کشور و مظلومین نمایان است، اظهار داشت: رزمندگان استان زنجان در دوران دفاع مقدس نیز با شرکت در عملیات های مختلف حماسه های غرورآفرینی را خلق کردند که این رشادت ها و سلحشوری های آنان بر کسی پوشیده نبوده و نیست.

پورجمشیدیان با بیان اینکه شهدا جان خود را برای حفظ استقلال و دفاع از انقلاب و نظام در طبق اخلاص گذاشتند، تصریح کرد: زنجان در دوران دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید، 6 هزار جانبار و 600 هزار آزاده تقدیم انقلاب کرد که حماسه های آنان هرگز فراموش نخواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز گفت: این اجتماع پرشور و عظیم، حماسه ای بزرگ است و به دشمنان انقلاب و نظام نشان می دهد که ملت ایران با تمام توان در صحنه بوده و گوش بر فرمان ولی امر مسلمین هستند.

سردار جهانبخش کرمی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام یقین بدانند که راه ملت ایران همان راه سیدالشهدا (ع) است، افزود: این راه، با صلابت و قدرت هرچه تمام همچنان تداوم خواهد یافت و حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف، تمام فتنه ها و توطئه های آنان را خنثی و بی اثر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بسیجیان همواره در عرصه های مختلف اعم از دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سازندگی و محرومیت زدایی در صحنه هستند، اظهار داشت: امروز اگر هر کشوری به این کشور دست درازی کند دستش قطع خواهد شد.

شایان ذکر است در این اجتماع عظیم عاشورایی، کارکنان بسیج پایگاه مقاومت شهید مهدی خلیفه شرکت آب منطقه ای زنجان نیز حضور داشتند.

کد خبر: 1324
  تاریخ خبر : 14 مهر 1397
 کارشناس روابط عمومی
 475
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 31
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 2,410
  • بازدید دیروز : 1,626
  • کل بازدید : 6,479,684
  • آخرین به روزرسانی : 30 اردیبهشت 1403 09:11:15
  • شناسه IP شما : 18.116.90.140

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • ارتباط مستقیم دفتر بازرسی : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000