|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، بمناسبت هفته پدافند غیرعامل با روابط عمومی این شرکت مصاحبه کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، بمناسبت هفته پدافند غیرعامل با روابط عمومی این شرکت مصاحبه کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،مهندس رضاپور ،مدیرعامل این شرکت بمناسبت هفته پدافند غیرعامل عملکرد این شرکت در راستای تشریح اهداف ترسیم شده و عملیاتی نمودن برنامه های اعلامی وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران با روابط عمومی این شرکت مصاحبه نمود.

مهندس رضاپور با ارایه توضحیاتی در خصوص پدافند غیرعامل و اهداف مهم آن اظهار کرد:پدافند غیرعامل عبارت است از مجموعه اقدامات غیرمسلحانه ای که موجب افزایش بازدارندگی ،کاهش آسیب پذیری،تداوم فعالیتهای ضروری،ارتقای پایداری ملی وتسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات واقدامات نظامی دشمن میگردد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری وفرمانده کل قوا که در این مورد فرموده اند:"پدافند غیرعامل یک اصل خواهدبود برای همیشه نه برای یک مقطع خاص"و اینکه "اگر پدافند غیرعامل نباشد تمامی دستاوردهای فرهنگی،اقتصادی وسیاسی در یک نصف روز هدرمیرود" افزود: ایشان در مقاطع مختلف توجه مسئولان در همه بخشها را به اهمیت پدافند غیرعامل لازم ادانسته اند و این نشاندهنده راهبردی بودن این اصل در همه فعالیت ها و عرصه های اجتماعی،سیاسی و فرهنگی کشور است.

رضاپور تاکید کرد: درهمین رابطه سیاستهای کلی نظام ،مستندات قانونی لازم، اسناد راهبردی، چشم انداز وبرنامه های کوتاه، میان وبلند مدت ودرکنار آنها دستورالعملهای اجرایی وکارگروههای اجرایی لازم درسطح کشور واستانها پیش بینی گردیده است که هرکدام به نوبه خود مورد توجه واقدام دستگاههای اجرایی کشور واستان قرار میگیرد.

رییس کارگروه آب و انرژی استان گفت: همچنین با توجه به اهمیت موضوع از حیث ملی بودن آن،هفته دوم آبانماه هرسال بنام هفته نکوداشت پدافند غیرعامل نامگذاری شده است و دراین هفته ضمن یادآوری اثرات مهم و ویژه موضوعات پدافندی، توجه خاصی به مباحث پدافندی شده و مجموعه فعالیتهایی توسط کلیه ارگانها و دستگاههای دولتی در این زمینه انجام میگردد.

وی افزود: پدافند غیرعامل درمباحث زیستی،سایبری،نظامی،بیولوژیکی،امنیتی،اقتصادی ،کالبدی و فرهنگی و... مصداق وکاربرد دارد که باید با تلاش جمعی واقدامات لازم ،راه ورود دشمن مسدود وتلاشهای اودر دراین زمینه ها بی اثرگردد.

این مقام مسئول برنامه های درون سازمانی  شرکت آب منطقه ای زنجان در این هفته را برگزاری جلسه کارگروه آب و انرژی استان با حضور مدیر کل محترم پدافند غیر عامل استانداری و دستگاههای اجرایی در محل این شرکت دانست و افزود: از دیگر برنامه های عملیاتی شده در این هفته رونمایی از مطالعات پدافند غیر عامل انتقال آب شرب استان از محل سدهای بلوبین ، مراش و مشمپا و ارسال آن به شرکت مدیریت منابع آب، برگزاری مسابقه کتابخانی با موضوع پدافند غیر عامل، برگزاری جلسه فوق العاده کمیته بحران و پدافند غیر عامل،برگزاری تعدادی از مانورهای 23 گانه در هفته مذکور، درج شعارهای مرتبط با پدافند غیر عامل در سربرگ های اداری، نصب بنر واطلاع رسانی  در محوطه شرکت و ادارات منابع آب شهرستانهای تابعه، تخصیص دقایقی از جلسات به موضوع پدافند غیر عامل و برگزاری مانور آماده بکار بودن مولدهای برق اضطراری شرکت می باشد.

رضاپور برنامه های برون سازمانی  شرکت آب منطقه ای  در این هفته را همکاری تنگاتنگ با دبیرخانه شورای پدافند غیرعامل استان واعضای کارگروه آب وانرژی استان درراستای پیگیری اهداف شورای استانی وموضوعات پدافندی دستگاههای اجرایی استان نام برد و افزود: شرکت در جلسات کاری و آموزشها وهمایشهای مربوط به نکوداشت هفته پدافند، مشارکت در انجام مطالعات استانی پدافند غیرعامل و جلب مشارکت دستگاههای اجرایی با برگزاری جلسه کارگروه استانی آب وانرژی شورای پدافند غیرعامل در این هفته از دیگر برنامه های این شرکت در راستای هرچه بهتر و توانمندتر برگزار شدن هفته پدافند غیرعامل دانست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای  زنجان در پایان مطالب خود ابراز امیدواری کرد با مجموعه تلاشهایی که در درون شرکت و با همکاری سایر شرکتهای عضو کارگروه آب وانرژی( که مسئولیت دبیری وریاست آن بعهده شرکت آب منطقه ای استان است )انجام میگیرد، بتوانیم گامهای موثری در راستای اهداف عالی پدافند برداریم.

کد خبر: 1357
  تاریخ خبر : 19 آبان 1397
  آخرین به‌روزرسانی : 19 آبان 1397
 کارشناس روابط عمومی
 546
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 25
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 1,726
  • بازدید دیروز : 1,626
  • کل بازدید : 6,479,000
  • آخرین به روزرسانی : 29 اردیبهشت 1403 15:45:45
  • شناسه IP شما : 18.223.182.235

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • ارتباط مستقیم دفتر بازرسی : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000