|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

به همت پایگاه شهید مهدی خلیفه شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار شد:

مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ، حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یوم الله 9 دی

مراسم ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) ، دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یوم الله 9 دی با حضور مدیر عامل،معاونان و کارکنان شرکت آب منطقه ای زنجان و با سخنرانی سردار طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در سالن اجتماعات خلیج فارس به همت پایگاه مقاومت بسیج این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان در ابتدای این مراسم، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان ضمن گرامیداشت دهه فاطمی و دومین سالگرد شهادت سردار پرافتخاراسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میهمان حاضر در این مراسم خیرمقدم گفت و اظهارداشت: مرد میدان و محبوب مردم ایران و تمامی مستضعفین جهان، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که برای همه مردم دنیا آرمان عدالت‌گستری، آزادی خواهی و رفع ظلم و تبعیض از جهان باور داشت  و در این مسیر گام برداشت و محبوب دلها شد.

اسماعیل افشاری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، مکتب سلیمانی را نماد مکتب مقاومت دانست که سرشار از صدق و اخلاص است.

وی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم ، سلامت و امنیت در کشور را گرامیداشت و خاطرنشان ساخت: حاج قاسم یک مکتب است زیرا ابعاد گوناگون زندگی او بر اساس و راه و روشی تنظیم شده بود که امام راحل با فهم دقیق خود از اسلام ناب محمدی آموخت، حاج قاسم شاگرد اول مکتب امام است و این مکتب که تا امروز با همراهی و فداکاری ملت ایران نجات بخش و راهگشا بوده است بر دو اصل خداباوری و مردم باوری استوار است و این شهدا نیز با تمسک به حاج قاسم ماندگار و آسمانی شدند.

افشاری با اشاره به امضای قرارداد بین وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با هدف طرح جهادی آبرسانی به روستاهای محروم کشور تاکید کرد:این شرکت آمادگی و نقش موثر و مداوم  خود را در اجرای برنامه های خیرخواهانه این گروه جهادی اعلام میدارد.

سردار طهماسبی در ادامه این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که اگر انقلاب ما توسط خود ما، دوستان انقلاب، اندیشمندان و نخبگان روایت نشود دشمن ۱۸۰ درجه برعکس و خلاف آن را روایت خواهد کرد؛ این فرمایشات رهبری به این معنا است که باید تمام وقایع ملی و انقلابی را دقیق به گوش نسل جوان برسانیم.

 جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به سالروز حماسه ۹ دی اشاره کرد و افزود: باید به نسل جوان تمام زوایای ۹ دی و حوادث سال ۱۳۸۸ گفته شود؛ باید بگوییم که دشمنان قسم خورده انقلاب در صدد آن بودند که به کشور و انقلاب آسیب وارد کنند، ولی با هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار کشور این توطئه خنثی شد.

سردارطهماسبی با اشاره به اینکه سالروز شهادت سردار سلیمانی فرصت مناسبی برای صحبت از مولفه‌ها و ابعاد شخصیتی و اصول مکتب شهید سلیمانی است، ادامه داد: امروزه از مکتب شهید سلیمانی که برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری و زندگی و منش این شهید بزرگوار است باید استفاده شود و این برنامه‌های تبیینی مانند شب شعر برای ترویج مکتب ایثار و شهادت و منش‌های شهید و مولفه‌های مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم همواره می‌گفت من سرباز ولایت هستم، افزود: همین رفتار حاج قاسم برای بسیاری از آحاد جامعه الگو است.

سردارطهماسبی تأکید کرد: همه ما باید مانند حاج قاسم در هر عرصه‌ای به گونه‌ای رفتار کنیم که ولایت از ما راضی باشد؛ همه مسئولان و آحاد جامعه باید همانند سردار سلیمانی ولایت‌مدار باشند.

این فرمانده نظامی گفت: خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی هم موجب اثر عمیق وحدت آفرینی در جامعه شد، همه گروه ها، احزاب و جناح ها که در این مملکت تنفس می کنند حول محور او جمع شدند و یک اسوه برای ملت و نظام بود و خون پاک این شهید گرانقدر همانند دیگر شهدای جبهه حق ، موجبات افول و نزول دشمنان را فراهم کرد.

وی در ادامه به شکست دشمنان در برابر جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: دشمنان خیال باطلی داشتند که با شهادت حاج قاسم روند قدرت جبهه مقاومت متوقف می‌شود؛ اما همگی شاهدیم که جبهه مقاومت روز به روز قدرتمندتر می‌شود و به عبارتی دیگر آمریکا از منطقه در حال فرار است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه امروزه دشمنان حتی از اسم حاج قاسم هم هراس دارند؛ افزود: دشمنان دیگر توان ایستادگی در مقابل مکتب حاج قاسم را ندارند و به لطف خدا و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، اسرائیل به زودی نابود خواهد شد.

در پایان این مراسم، به همکارانی که در مانور دفاع از مقر، نقش آفرینی کردند و نیزبه نفرات حائز رتبه اول تا سوم مسابقات ورزشی لوح تقدیر بهمراه جوائز اهداء گردید.

شایان ذکر است مسابقات ورزشی بمناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار مقاومت ،شهید سپهبد سلیمانی در رشته های 4 گانه شنا،پرس سینه،بدمینتون و دارت در بین همکاران شرکت آب منطقه ای زنجان برگزارشده بود.

کد خبر: 2729
  تاریخ خبر : 18 دی 1400
  آخرین به‌روزرسانی : 19 دی 1400
 کارشناس روابط عمومی
 250
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 25
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 2,005
  • بازدید دیروز : 2,040
  • کل بازدید : 6,386,114
  • آخرین به روزرسانی : 30 فروردین 1403 11:55:11
  • شناسه IP شما : 3.135.195.249

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • ارتباط مستقیم دفتر بازرسی : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000