در جلسه کمیته سلامت اداری،صیانت از حقوق مردم و مبارزه با رشوه در شرکت آب منطقه ای زنجان:

تکالیف و الزامات دستگاههای اجرایی در پاسخگویی به ارباب رجوع و اجرای آراء دیوان عدالت اداری تبیین شد.

در جلسه کمیته سلامت اداری،صیانت از حقوق مردم و مبارزه با رشوه که به ریاست مدیرعامل شرکت و با حضور اعضا برگزار گردید ، تکالیف و الزامات دستگاههای اجرایی در پاسخگویی به ارباب رجوع و اجرای احکام و آراء دیوان عدالت اداری تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، در این جلسه ابتدا دستورات جلسه شامل در خصوص لزوم ثبت درخواست و ارایه رسید به اشخاص متقاضی، احصاء گلوگاههای فساد و تعارض منافع در سال 1402و الزامات و شکایات مندرج در قانون دیوان عدالت اداری قرائت گردید.

در ادامه، اهم ظرفیت های قانونی و صلاحیت دیوان عدالت اداری در رسیدگی به شکایات و اعتراضات ،امکان ارجاع پرونده به کارشناس،رسیدگی به اعنراضات،تظلمات و شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی،رسیدگی به اعتراضات و شکایات از آراء و تصمیمات قطعی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و کمیسیونها،رسیدگی به دعاوی مطالبه خسارت و اهم تکالیف و وظایف دستگاههای اجرایی پس از صدور حکم و قطعیت آن از سوی شعب دیوان،اجرای رأی وحدت رویه یا ایجاد رویه از سوی دستگاه اجرایی جهت جلوگیری از طرح شکایات جدید در دیوان تشریح گردید.

شایان ذکر است در این جلسه نسبت به موارد مطروحه توسط اعضای جلسه بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر گردید در خصوص موارد مطروحه  نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به کلیه کارکنان شرکت اقدامات لازم صورت پذیرد.

کد خبر: 3394
  تاریخ خبر : 5 شهریور 1402
 334
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 29
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 1,423
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 13,093,814
  • آخرین به روزرسانی : 14 اردیبهشت 1404 08:12:17
  • شناسه IP شما : 18.117.11.129

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • فاکس : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000