|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

با حضور مدیرعامل، معاونین واعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای زنجان؛

مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی و سالروز شهادت سرداردلها حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان برگزارشد

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالروز شهید القدس حاج قاسم سلیمانی و شهید سیدرضی موسوی که از خطه شهید پرور استان زنجان می باشند، با حضور حضور مدیرعامل، معاونین واعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای زنجان با سخنرانی سرهنگ رحمان هادی نژاد از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مدیر مؤسسه معبر آسمانی نور زنجان در سالن شهید شهریاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، در ابتدای این مراسم، علیرضا حاجی میری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مهدی خلیفه این شرکت ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و سالروزشهادت حاج قاسم سلیمانی و همچنین تقارن آن با به شهادت رسیدن شهید سیدرضی موسوی در سوریه، گزارشی از عملکرد پایگاه شهید مهدی خلیفه این شرکت ارائه نمود و اظهارکرد:این پایگاه و بسیجیان آن در همه عرصه آماده خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و راه شهیدان، بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهد داد.

اکبر باقری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای زنجان ضمن گرامیداشت یوالله 9 دی و فرارسیدن سالروز شهادت سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین گرامیداشت و ارج نهادن به مقام شهید سید رضی موسوی که اخیرا به دست ایادی استکبار و صهیونیزم جهانی در سوریه به شهادت رسید،گفت: مهم‌ترین فرهنگی که توسط سرداران جبهه مقاومت یعنی حاج قاسم و سید رضی موسوی پیش ما پرورش داده شده، فرهنگ پیروزی است.

وی ادامه داد: از این دو شهید بزرگوار آموخته ایم که پیروزی فرهنگی است که قبل از اینکه واقعیت پیدا کند که با دستانمان آن را لمس کنیم، باید در جان‌ها نهادینه شده و در دل‌ها و ذهن‌ها آغشته شود. این چیزی است که از دو شهید بزرگ یاد گرفتیم. آموختیم که ما بر حق هستیم، بر اصول و ارزشهای اصیل خود هستیم و تا زمانی که بر حق باشیم و با خداوند تبارک و تعالی هستیم پیروز خواهیم بود و خداوند پشتیبان ماست.

باقری یوم الله 9 دی را گرامیداشت و خاطرنشان کرد: با هدایت های مقام معظم رهبری و لبیک مردم به ندای ولی فقیه زمان به جهانیان ثابت شد که ایرانیان دارای بصیرت عمیق دینی و ثابتی هستند و حاکمیت این کشور یک حکومت الهی و با بصیرت و دارای وظایف سنگین معنوی و اعتقادی است.

رحمان هادی نژاد نیز در این مراسم با اشاره حماسه 9 دی ، گفت: ما از حماسه ۹ دی درس‌های زیادی گرفتیم و اگر نیاز به تکرار حماسه‌هایی چون حماسه ۹ دی باشد، ملت ایران در زمان نیاز و در لحظه، این حماسه را تکرار می‌کند اما جنس بزرگداشت این حماسه و برنامه‌های آن از جنس تبیین است و باید بر روح این مراسم و برنامه‌های آن حاکم باشد.

وی افزود: از فرصت حماسه یوم الله ۹دی باید در جهت ارسال پیام‌های امیدبخش در داخل کشور که نتیجه آن، همگرایی و تقویت انسجام ملی باشد، استفاده کنیم چرا که دشمن به دنبال بی‌ثبات‌سازی و تکرار تجربه شوم خود در سایر کشورهاست که به لطف خدا و هوشیاری مردم شکست خواهد خورد.

هادی نژاد افزود: دشمن دست از خصومت بر نمی‌دارد و با استفاده از تجربیات گذشته، اقدام به طراحی و برنامه‌ریزی‌های جدیدی می‌کند. بنابراین هر چه بصیرت و هوشیاری جامعه افزایش پیدا کند، سریع‌تر می‌توانیم از این مشکلات و چالش‌ها عبور کنیم.

مدیر مؤسسه معبر آسمانی نور زنجان اظهار داشت: دشمن در فتنه ۸۸، هویت انقلاب اسلامی را هدف قرار داد و در لباس حق، به جنگ با انقلاب اسلامی آمد ولی با پشتوانه مردمی و خروش مردم در ۹ دی مواجه شد و باطل‌السحر توطئه دشمن شد.

این یادگار دفاع مقدس اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی اسطوره اخلاق، تواضع، اخلاص و مقاومت بود و گرامیداشت این شهید والامقام موجب تقویت و ترویج تفکر مکتب حاج قاسم در جامعه خواهد شد. وی ترویج مکتب سلیمانی را الگویی مناسب برای همه مسئولان به ویژه نسل جوان دانست.

وی افزود: سردار شهید سید رضی موسوی یار و همراه قدیمی حاج قاسم سلیمانی و از با سابقه‌ترین مستشاران جبهه مقاومت درسوریه بود که شهادت وی، خوی تروریستی رژیم صهیونسیتی و ناتوانی این رژیم جنایتکار را نشان داد.

در پایان این مراسم، از خادمین اربعین حسینی، مدافع حرم سید مهدی هاشمی و همچنین برگزیدگان مسابقات ورزشی در هفته بسیج و یوم الله 9 دی تقدیر شد.

کد خبر: 3524
  تاریخ خبر : 11 دی 1402
  آخرین به‌روزرسانی : 11 دی 1402
 کارشناس روابط عمومی
 93
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 8
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 3,407
  • بازدید دیروز : 2,758
  • کل بازدید : 6,443,541
  • آخرین به روزرسانی : 17 اردیبهشت 1403 09:48:52
  • شناسه IP شما : 3.140.198.43

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • ارتباط مستقیم دفتر بازرسی : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000