|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در مصاحبه با خبرنگارخبرگزاری صدا و سیمای زنجان:

نقش روابط عمومی در توسعه سازمان ها بی بدیل است

در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره روابط عمومی های برتر و مدیران برتر دستگاه های اجرایی استان اکبر باقری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در مصاحبه با خبرنگارصدا و سیمای زنجان گفت: نقش روابط عمومی در توسعه سازمان ها بی بدیل است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، باقری با اشاره به اهمیت بهبود تعاملات بین سازمان و جامعه تحت پوشش آن افزود: یکی از مهم ترین وظایف یک روابط عمومی پویا و فعال، تلاش برای انتشار فعالیت ها و اهداف سازمانی و برانگیختن توجه عمومی نسبت به عملکرد آن سازمان یا مجموعه می باشد ، البته باید ارتباط دو سویه باشد و مشکلات و چالش ها هم به گوش مدیران برسد تا درصدد رفع و حل آن باشند.

وی ادامه داد : به هر میزان روابط عمومی قوی تر عمل کند موجب افزایش رضایت مندی می شود و یکی از ابزارهای روابط عمومی اطلاع رسانی در سایت و شبکه های اجتماعی به جمعیت تحت پوشش است که باید با قدرت و با برنامه در جهت اقناع گیرندگان خدمات گام بردارد.

شایان ذکر است، در این مراسم محسن افشارچی استاندار زنجان از اکبر باقری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان به جهت کسب عنوان مدیر برتر رسانه ای استان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل نمود.

کد خبر: 3710
  تاریخ خبر : 20 تیر 1403
  آخرین به‌روزرسانی : 24 تیر 1403
 کارشناس روابط عمومی
 60
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 13
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 1,136
  • بازدید دیروز : 1,609
  • کل بازدید : 6,648,463
  • آخرین به روزرسانی : 24 تیر 1403 11:44:29
  • شناسه IP شما : 44.192.44.30

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • ارتباط مستقیم دفتر بازرسی : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000