به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان در این دیدار که به مشکلات مختلف مردم در زمینههای تامین آب، جابجایی چاه، خسارت آبخوان، و مسائل حقوقی مرتبط با آب و خرید اراضی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع آنها صادر شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در این دیدار با تاکید بر ارائه خدمات با کیفیت به مردم و تکریم ارباب رجوع، اظهار داشت: ما موظفیم که در قبال مردم پاسخگو باشیم و مشکلات آنها را در اسرع وقت حل کنیم.
گفتنی است، این جلسات به صورت هفتگی برگزار میشود و مراجعه کنندگان که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان را دارند می توانند درخواست های خود را به صورت حضوری و یا به صورت تماس تلفنی ثبت و هماهنگی لازم را برای ملاقات با مدیرعامل این شرکت انجام دهند.