حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در مرکز سامانه (سامد) جهت پاسخگویی به سوالات مردم
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، با عنایت به اهمیت پاسخگویی به شکایات و ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع و صـیانت ازحقوق شـهروندی و با توجه به اسـتقرار سامانه ارتباط مردمی سامد، اکبر باقری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان از ساعت 11 الی 12 امروز با حضور در محل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان، از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) شنونده صدای مردم استان شدند.
در همین راستا ، کشاورزان و بهره برداران و عموم مردم استان سوالات، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه استفاده از منابع آب زیرزمینی ،پرورش ماهی و موارد مرتبط از طریق سامانه تلفنی 111 و در زمان مذکور با شخص مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان مطرح نموده و پاسخ لازم را دریافت کردند.